U wordt afgemeld door de webserver over  seconden wegens inactiviteit. Aanpassingen worden niet opgeslagen. Klik hier om aangemeld te blijven.

Welkom bij de (web)winkel LeesLETTERS, speciaal voor kinderen die lezen lastig vinden.

Naast makkelijk te lezen boeken en theaterleesboeken selecteren we uit het totale aanbod aantrekkelijke, rijke en toegankelijke kinderboeken: voor elke (zwakke) lezer wat wils.
Voor leerkrachten, ouders, leesconsulenten, ib-ers, dyslexiespecialisten, logopedisten, RT'ers én kinderen.

facebook

Donald Duck Makkelijk Lezen 2-2023

Donald Duck Makkelijk Lezen 2-2023

Donald Duck Makkelijk Lezen 2-2023

€ 7,99

8710841421767

winkelmandje

Makkelijk lezen is voor iedereen ie lezen soms lastig vindt! 

De letters zijn wat groter en de zinnen zijn iets korter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd! 
heb je zin in lol en avontuur? Pak dan dit boek en kom mee naar Duckstad!

Dit artikel is geplaatst in de volgende categorie:

Makkelijk lezen 7-12 / Ducklexie

grootst groter normaal