U wordt afgemeld door de webserver over  seconden wegens inactiviteit. Aanpassingen worden niet opgeslagen. Klik hier om aangemeld te blijven.

Welkom bij de (web)winkel LeesLETTERS, speciaal voor kinderen die lezen lastig vinden.

Naast makkelijk te lezen boeken en theaterleesboeken selecteren we uit het totale aanbod aantrekkelijke, rijke en toegankelijke kinderboeken: voor elke (zwakke) lezer wat wils.
Voor leerkrachten, ouders, leesconsulenten, ib-ers, dyslexiespecialisten, logopedisten, RT'ers én kinderen.

facebook

VIER KNAGERS IN HET WILDE WESTEN

VIER KNAGERS IN HET WILDE WESTEN

VIER KNAGERS IN HET WILDE WESTEN

€ 10,00

AVI: E4, Clib: Nvt, leeftijd: vanaf 7

9789085923954

winkelmandje

De familie Stilton is helemaal opgewonden omdat ze naar Cactus Stad vertrekken. Midden in het Wilde Westen van Amerika! Maar het wordt geen rustig tripje. Geronimo komt oog in oog te staan met een enorme stier. Die stier moet hij zien te temmen tijdens een gevaarlijke rodeo! Help! Maar het moet gebeuren, want Cactus Stad is in handen van de Zwarte Schietmuizen. Het belooft weer een spannend avontuur te worden! Lukt het de familie Stilton om de stad te bevrijden?

Makkelijk lezen versie van Geronimo Stilton.
Uitgeverij de Wakkere Muis.

Dit artikel is geplaatst in de volgende categorie:

Makkelijk lezen 7-12 / Geronimo Stilton Makkelijk

Dit artikel is te vinden in de webwinkel onder:

Stilton (1)

grootst groter normaal