U wordt afgemeld door de webserver over  seconden wegens inactiviteit. Aanpassingen worden niet opgeslagen. Klik hier om aangemeld te blijven.

Welkom op de site van LeesLETTERS, de (web)winkel met alles over (leren) lezen.

LeesLETTERS is voor leerkrachten, ouders, leesspecialisten, lees-coördinatoren, ib-ers, dyslexiespecialisten, logopedisten, remedial teachers en boekenliefhebbers.

facebook twitter linkedin

Superrr

Superrr

Superrr is een serie van tien makkelijke boeken, speciaal voor jou gemaakt. Je leest over Rik, Elena, Omer, Daan,
Emma en Ahmad. Zij werken in supermarkt De Giraf, en maken van alles mee. Heb je de boeken uit? Dan ben je beter in Nederlands. Want van lezen word je beter in taal!
De serie is geschreven door ISK-docent Mirjam Eppinga.



Emma en het ziekenhuis

Emma en het ziekenhuis

Emma wer...

€ 8,95
details winkelmandje Op voorraad
Rik zijn eerste werkdag

Rik zijn eerste werkdag

Rik kan bijna niet wachten tot hij 16 wordt. Want dan mag hij na s...

€ 8,95
details winkelmandje Op voorraad
Elena en de winkeldief

Elena en de winkeldief

Elena werkt bij supermarkt De Giraf. Haar vriendin Emma werkt daar ...

€ 8,95
details winkelmandje Op voorraad
grootst groter normaal

openingstijden

dinsdag 10.00-17.30 uur
woensdag 10.00-17.30 uur
donderdag 10.00-17.30 uur
vrijdag 10.00-17.30 uur
zaterdag 10.00-17.00 uur

of kijk in onze webwinkel

Speciale vragen?