U wordt afgemeld door de webserver over  seconden wegens inactiviteit. Aanpassingen worden niet opgeslagen. Klik hier om aangemeld te blijven.

Welkom op de site van LeesLETTERS, de (web)winkel met alles over (leren) lezen.

LeesLETTERS is voor leerkrachten, ouders, leesspecialisten, lees-coördinatoren, ib-ers, dyslexiespecialisten, logopedisten, remedial teachers en boekenliefhebbers.

facebook twitter linkedin

Overzicht Zoeklicht dyslexie divers

Kinderen met dyslexie krijgen weer lol in het lezen met de boeken en materialen van Zoeklicht Dyslexie. De serie bestaat uit leesboeken, luisterboeken, leesdoeboeken en een spel. Zoeklicht dyslexie is geschikt voor kinderen vanaf groep 4 (vanaf 7 jaar).

  • Het lezen begint met een luister-cd. Daarop wordt het eerste hoofdstuk van het boek voorgelezen, wat de start vereenvoudigt.
  • Speciale flappen voor- en achterin beelden de hoofdpersonen af en lastige woorden.
  • Moeilijke woorden worden in de tekst steeds herhaald. Daardoor worden ze steeds makkelijker leesbaar.
  • De boeken zijn gedrukt in het lettertype Read Regular. Dit is speciaal ontworpen voor dyslectische kinderen.
  • De boeken worden gedrukt op getint papier. Dit vermindert het contrast tussen letters en papier.
  • Alle boeken zijn geschreven door bekende en ervaren schrijvers en full colour ge├»llustreerd.

Er zijn geen artikelen in deze categorie gevonden. Probeer eens een van deze sub-categorieën:

Blitz

Mijn klas

Makkelijk Lezen Top 25

Makkelijke moppen

Kokkels 9-plus

Zoeklicht dyslexie 7-9

Zoeklicht dyslexie 10-12

Zoeklicht dyslexie divers

Zoeklicht toptitels

Zoeklicht informatief

Zoeklicht informatief nieuw

Piraatjes 9-plus

Boemerang - Maretak

Geronimo Stilton Makkelijk

Korte oefenteksten 9-plus

Overig 9-plus

Stripboeken

Wist je dat-weetjes

leesdoeboeken

grootst groter normaal

openingstijden

dinsdag 10.00-17.30 uur
woensdag 10.00-17.30 uur
donderdag 10.00-17.30 uur
vrijdag 10.00-17.30 uur
zaterdag 10.00-17.00 uur

of kijk in onze webwinkel

Speciale vragen?