U wordt afgemeld door de webserver over  seconden wegens inactiviteit. Aanpassingen worden niet opgeslagen. Klik hier om aangemeld te blijven.

Welkom op de site van LeesLETTERS, de (web)winkel met alles over (leren) lezen.

LeesLETTERS is voor leerkrachten, ouders, leesspecialisten, lees-coördinatoren, ib-ers, dyslexiespecialisten, logopedisten, remedial teachers en boekenliefhebbers.

facebook twitter linkedin

Zoeklicht dyslexie divers

Kinderen met dyslexie krijgen weer lol in het lezen met de boeken en materialen van Zoeklicht Dyslexie. De serie bestaat uit leesboeken, luisterboeken, leesdoeboeken en een spel. Zoeklicht dyslexie is geschikt voor kinderen vanaf groep 4 (vanaf 7 jaar).

  • Het lezen begint met een luister-cd. Daarop wordt het eerste hoofdstuk van het boek voorgelezen, wat de start vereenvoudigt.
  • Speciale flappen voor- en achterin beelden de hoofdpersonen af en lastige woorden.
  • Moeilijke woorden worden in de tekst steeds herhaald. Daardoor worden ze steeds makkelijker leesbaar.
  • De boeken zijn gedrukt in het lettertype Read Regular. Dit is speciaal ontworpen voor dyslectische kinderen.
  • De boeken worden gedrukt op getint papier. Dit vermindert het contrast tussen letters en papier.
  • Alle boeken zijn geschreven door bekende en ervaren schrijvers en full colour ge├»llustreerd.
Witte wolf

Witte wolf

Vlak bij het huis van Sander dwaalt een gevaarlijke wolf rond. De ja...

€ 14,50
details winkelmandje Op voorraad
De verborgen kamer

De verborgen kamer

Op een ochtend vindt Luca een knikker in de keuken. Hij rolt steeds ...

€ 14,50
details winkelmandje Op voorraad
Bakker boef

Bakker boef

Jasper en Kim sluipen door de bakkerij van Bakker Boef. Het is midde...

€ 14,50
details winkelmandje Op voorraad
grootst groter normaal

openingstijden

dinsdag 10.00-17.30 uur
woensdag 10.00-17.30 uur
donderdag 10.00-17.30 uur
vrijdag 10.00-17.30 uur
zaterdag 10.00-17.00 uur

of kijk in onze webwinkel

Speciale vragen?