U wordt afgemeld door de webserver over  seconden wegens inactiviteit. Aanpassingen worden niet opgeslagen. Klik hier om aangemeld te blijven.

Welkom op de site van LeesLETTERS, de (web)winkel met alles over (leren) lezen.

LeesLETTERS is voor leerkrachten, ouders, leesspecialisten, lees-coördinatoren, ib-ers, dyslexiespecialisten, logopedisten, remedial teachers en boekenliefhebbers.

facebook twitter linkedin

Zoeklicht informatief

Weet jij alles over een huis? - letter Read Regular

Weet jij alles over een huis? - letter Read Regular

Weet jij alles over een huis? Een huis bouwen is veel werk. Het begi...

€ 15,50
details winkelmandje Op voorraad
Weet jij alles over het ziekenhuis?

Weet jij alles over het ziekenhuis?

Weet jij alles over het ziekenhuis? Wat is een ziekenhuis groot. Je ...

€ 15,50
details winkelmandje Op voorraad
Weet jij alles over popmuziek?

Weet jij alles over popmuziek?

Weet jij alles over popmuziek? Popmuziek hoor je vaak. Op de radio. ...

€ 15,50
details winkelmandje Op voorraad
Weet jij alles over Amerika?

Weet jij alles over Amerika?

Weet jij alles over Amerika? Amerika is het land waar alles kan. Er ...

€ 15,50
details winkelmandje Op voorraad
Weet jij alles over mode? - letter Read regular

Weet jij alles over mode? - letter Read regular

Weet jij alles over mode? Wat is mode eigenlijk? En wie bepaalt wat ...

€ 15,50
details winkelmandje Op voorraad
Weet jij alles over de dierenarts? - letter Read Regular

Weet jij alles over de dierenarts? - letter Read Regular

Weet jij alles over de dierenarts? Neem een kijkje bij de dierenarts...

€ 15,50
details winkelmandje Op voorraad
grootst groter normaal

openingstijden

dinsdag 10.00-17.30 uur
woensdag 10.00-17.30 uur
donderdag 10.00-17.30 uur
vrijdag 10.00-17.30 uur
zaterdag 10.00-17.00 uur

of kijk in onze webwinkel

Speciale vragen?