Welkom bij de (web)winkel LeesLETTERS, speciaal voor kinderen die lezen lastig vinden.
Naast makkelijk te lezen boeken en theaterleesboeken selecteren we uit het totale aanbod aantrekkelijke, rijke en toegankelijke kinderboeken: voor elke (zwakke) lezer wat wils.
Voor leerkrachten, ouders, leesconsulenten, ib-ers, dyslexiespecialisten, logopedisten, RT'ers én kinderen.
MAKKELIJK LEZEN - VIER KNAGERS IN HET WI

MAKKELIJK LEZEN - VIER KNAGERS IN HET WI
€ 10,95
AVI: E4, Clib: Nvt, leeftijd: vanaf 7
EAN: 9789085923954
De
familie Stilton is helemaal opgewonden omdat ze naar Cactus Stad
vertrekken. Midden in het Wilde Westen van Amerika! Maar het wordt geen
rustig tripje. Geronimo komt oog in oog te staan met een enorme stier.
Die stier moet hij zien te temmen tijdens een gevaarlijke rodeo! Help!
Maar het moet gebeuren, want Cactus Stad is in handen van de Zwarte
Schietmuizen. Het belooft weer een spannend avontuur te worden! Lukt het
de familie Stilton om de stad te bevrijden?
Makkelijk lezen versie van Geronimo Stilton.
Uitgeverij de Wakkere Muis.
Dit artikel is geplaatst in de volgende categorie:
Dit artikel is te vinden in de webwinkel onder:
Stilton (1)