Welkom bij de (web)winkel LeesLETTERS, speciaal voor kinderen die lezen lastig vinden.
Naast makkelijk te lezen boeken en theaterleesboeken selecteren we uit het totale aanbod aantrekkelijke, rijke en toegankelijke kinderboeken: voor elke (zwakke) lezer wat wils.
Voor leerkrachten, ouders, leesconsulenten, ib-ers, dyslexiespecialisten, logopedisten, RT'ers én kinderen.
Geronimo Stilton Makkelijk
De vormgeving (veel illustraties en grappige letters) spelen daar een belangrijke rol in. Dat maakt de boeken heel uitnodigend.
Toch zijn de verhalen leestechnisch vaak aan de pittige kant.
Er zijn ook makkelijk te lezen boeken van Geronimo Stilton.
Deze boeken zijn makkelijk door:
- speciaal ontworpen lettertype
- grotere letter
- meer wit tussen de letters
- meer regelafstand
- kortere zinnen
- makkelijker woorden, maar... nog steeds een echte Stilton!


HELD VAN HET VELD!
Als er een sterspeler van FC Windhoos, de club van opa Wervelwind...

IK WIL ALLES!
In Rokford wordt een nieuw winkelcentrum geopend en het is meteen ...

De keizer wil een schat
Kattenklauw is de keizer van Katten Eiland. Hij is erg gierig en nie...

SOS UIT DE RUIMTE
Er vliegt iets door de ruimte. Het is iets wat heel Rokford in zijn...

RED DE WITTE WALVIS
Geronimo is blij. Hij gaat met Patty naar Walvisbaai! Samen op pa...

PAS OP VOOR DE DRAKEN
Ik, Geronimor Stilson, ben een echte Noormuis. Ik ben alleen niet zo...

IN HET GIPS
Neefje Ben wil graag op wintersport! Natuurlijk zegt oom Geronimo ...

MAKKELIJK LEZEN - VIER KNAGERS IN HET WI
De familie Stilton is helemaal opgewonden omdat ze naar Cactus Sta...

HET OOG VAN DE ZEE
Het oog van de zee Pettie ging op reis. Ze vroeg mij mee. Ze ging ...

HET RAADSEL VAN DE SCHAT
Tante Lillie is op zoek naar oom Sub. Hij is al jaren zoek. Dan vi...

RED DE PAARDEN
De vijf meiden gaan een dag op pad.Lekker de natuur in!Ze komen bij ...

PAS OP VOOR DE DRAKEN!
Ik ben Geronimor Stilson.Ik ben een echte Noormuis en ik stam af van...

ga mee naar de top
Ben je dol op sneeuw? Sport je graag in de winter? Kom dan naar Walv...

EEN SLEUTEL VOOR ELK SLOT
Met mijn zus en mijn neef zoek ik een kasteel. Een heel oud k...

Kanjer van een feest
Pilla, Pam, Nik, Koko en Vief zijn erg druk. Binnenkort is er een gr...

HET RAADSEL VAN LONDEN
Agent Nul Nul K stuurde me naar Londen voor een geheime opdracht. En...

HET BEEST IN HET MEER
Gi-ga-geitenkaas!Is het waar wat Rattie in haar krant heeft gezet? H...

De schat van het spook
Midden in de nacht wordt er een pakketje door Geronimo’s open raam n...

Wie wint de dans?
De zomer is voorbij.Het is weer tijd voor school.Dat is niet erg, wa...

Een wilde rit
In Rotsblok gaat een strijd van start, een strijd om een heet pepert...

DE MUMMIE ZONDER NAAM
Ik liep met Ben en Pan door het museum. Normaal is het er alt...

MIJN HUIS TE KOOP
o nee! geronimo moet zijn huis uit. de bank zegt: je hebt geen...

De stenen Grapjas
Knor Knorrig is de meest knorrige oerknager van heel Rotsfort. Hij l...