Welkom bij de (web)winkel LeesLETTERS, speciaal voor kinderen die lezen lastig vinden.
Naast makkelijk te lezen boeken en theaterleesboeken selecteren we uit het totale aanbod aantrekkelijke, rijke en toegankelijke kinderboeken: voor elke (zwakke) lezer wat wils.
Voor leerkrachten, ouders, leesconsulenten, ib-ers, dyslexiespecialisten, logopedisten, RT'ers én kinderen.
Mijn klas
'Mijn klas' is een serie boeken speciaal geschreven voor de bovenbouw van het primair onderwijs.
De verhalen spelen zich af in een gewone basisschoolklas. Met kinderen uit alle windstreken.
Geschikt voor kinderen van 10+ die nog maar net zijn begonnen om Nederlands te leren.
Kijk hier voor een aantal voorbeeldpagina's uit één van de delen.
De verhalen spelen zich af in een gewone basisschoolklas. Met kinderen uit alle windstreken.
Geschikt voor kinderen van 10+ die nog maar net zijn begonnen om Nederlands te leren.
Kijk hier voor een aantal voorbeeldpagina's uit één van de delen.

DE HAMSTER VAN RAWA
Rawa gaat een spreekbeurt houden in de klas. Over haar hamster, Gold...
€ 8,95
details
In bestelling

DE MUZIEK VAN LAHIP
‘Jij!’, roept Lahip. ‘Jij bent overalgoed in, Teun! En ik kan niks!H...
€ 8,95
details
In bestelling

DE TELEFOON VAN TEUN
'Mijn telefoon is voor jou’, zei opa. ‘Ik heb hem niet meer nodig. I...
€ 8,95
details
In bestelling

HANNA ZEGT HALLO
Hanna is nieuw in de Nt2-klas en gaat naast Umar zitten. Die doet al...
€ 8,95
details
In bestelling