U wordt afgemeld door de webserver over  seconden wegens inactiviteit. Aanpassingen worden niet opgeslagen. Klik hier om aangemeld te blijven.

Welkom bij de (web)winkel LeesLETTERS, speciaal voor kinderen die lezen lastig vinden.

Naast makkelijk te lezen boeken en theaterleesboeken selecteren we uit het totale aanbod aantrekkelijke, rijke en toegankelijke kinderboeken: voor elke (zwakke) lezer wat wils.
Voor leerkrachten, ouders, leesconsulenten, ib-ers, dyslexiespecialisten, logopedisten, RT'ers én kinderen.

facebook

Wist je dat-weetjes

Wist je dat?

De serie 'Wist je dat?' bestaat uit humoristische informatieboekjes over dieren vol weetjes en grapjes. Handig voor een spreekbeurt maar ook ideaal als je zin hebt om eens lekker te lachen.

De handzame boeken bevatten een verhaal in stripvorm. Deze strips worden aangevuld met weetjes en feiten over de dieren. De opmaak is overzichtelijk en toegankelijk. 'Wist je dat?' is leuk en leerzaam tegelijk.

Wist je dat? in het kort

  • humor
  • non-fictie
  • leuk voor jongens én meisjes
  • laagdrempelig door weinig tekst en veel kleurenillustraties en daarmee extra aantrekkelijk voor zwakke lezers
  • handig voor een spreekbeurt en voor de schoolbieb
Bekijk hier een bladerversie van het deeltje over slangen.



Wist je dat? Tijgers

Wist je dat? Tijgers

Wist je dat... de strepen op de kop bij elke tijger anders zijn? de...

€ 9,50
details winkelmandje Op voorraad
grootst groter normaal